Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
35937 chrisda 30-3-2006 19:18 Technical Forum 1439 24

Topicpost
Gepost door: chrisda Gepost op: 30-3-2006 19:18
hey, ik weet niet zeker of dit het goeie topic is(tech of elec maarja als ut niet zo is dan hoor ik het wel.

het gaat dus over dat me brom (honda nsr type 1, nog origineel) rond de 9000 toeren een soort knetterend, soor t van schrapend geluid maakt. nou dagt ik dat het misschien van de bougie komt. had hem al omgewisseld met nieuwe bougie maar nog steeds en dag later weer me oude goedschoongemaakt etc en erin gedaan maar nog steeds dat geluid. maaar ik heb het dus alleen maar in hoge toeren dus iets voor de 9000 en erna. me bougie is B8ES, ik weet niet of dat normaal is voor een origneel setup.

heeft iemand een idee, had ook tijdje geleden 2 gaten iets groter uitgeboord in me vlieg wiel zodat ik het met een soort van vliegwiel trekker makkelijker los kon halen en toen is er wat slijpsel erin gekomen maar behalve dat slijpsel is hij nog hartstikek schoon en goed dus, weet niet echt of dat nou zo'n probleem is maar ut zou kunnen.

(had al eerder een topic geopend met een soortgelijk probleem maar dat ging uiteindelijk meer over kvs maarja dat doet er nietecht toe)

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved