Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
35845 | Vuile Beunkoe | 27-3-2006 18:32 | Technical Forum | 3233 | 39 |
Topicpost | |
Gepost door: Vuile Beunkoe | Gepost op: 27-3-2006 18:32 |
zoals sommige mensen al weten, ben ik bezig met een NSR cil op tomos maken. Ik kom nu net wat ruimte tekort, om makkelijk er een spruitstuk onder te monteren (3cm speling zonder membraan) ik kwam nu op het idee om het mebraanhuis in te korten, dit scheelt heel wat lengte en een ini beetje gasreactie. nou op de foto is dus te zien wat ik bedoel, een membraanhuis vlak op de cilinder, de rode lijnen op de foto geven het aan. nu over de doorsnedes, op #1 is te zien dat het membraan, op gesloten stand dus exact aansluit op de spoelerwand vd cil. De kleppenstoters zitten dan wel in de spoelerdoorgang. Ik denk zelf, dat het ivm doorsnede 2 evenveel turbulentie opwekt, desnoods kan ik een ophoogplaatje tussen membraan en spruit doen. doorsnede 2, het membraanhuis ligt nog steeds op een afstandje van de spoelers. De kleppenstoters zitten nu niet in de spoelerdoorgang. ik maak het zoiezo (als jullie denken dat het mogelijk is) het membraanhuis zo kort mogelijk, en dan evt ophogen en dan weet ik meteen het veschil. Welk membraan gebruik je dan? nou ik wil er eig zelf een maken, met polini carbon vel, en alu plaatje. Maar wat is dan beter, 2 of 3kleps, en dan welke vorm? etc nou ja als je denkt me iets erover te kunnen vertelleb laat het aub even weten. EDIT ik bedoel dus een zelfbouw membraan, en ik zat over deze vormen te denken : 2kleps, max grootte met speling 1-2 mm 3 kleps, speling idem en een ronde opmaat van spruitstuk, onder het motto van betere flow pics Dit bericht is gewijzigd door Hellracer_89 op 27-3-2006 om 19:02 uur. |