Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
35776 DT50-Machine 25-3-2006 10:58 Technical Forum 2355 21

Topicpost
Gepost door: DT50-Machine Gepost op: 25-3-2006 10:58
Hallo,

Ja ik ben nieuw hier, yo iedereen
Ik heb hier een yamaha DT 50 M, heerlijk ding.
Gaat goed enzo maar nu heb ik soms het probleem dat als ik een tijdje rijd en hem uitzet en na een kwartier-20 minuten hem weer aanzet hij gewoon niet aan wil.Ik blijf kicken choke of geen choke totaal geen reactie.
Dan loop ik hem in 2de in gang en dan lukt dan wel maar soms ook niet direct. Aan wat zou dit kunnen liggen? Ik rijd wel met een afstel ring voor 45 te gaan.Trekken doe ik niet echt maar dat zal wel aan de ring liggen want zonder ring gaat ie wel lekker. Trekt goed op en rijd 90. Maar ik doe dit enkel in de vakanties maar ik weet nu niet of ik dan ook het probleem heb.

Mijn 2de probleem is dat ik overlaatst ondekt heb dat mijn voortandwiel los staat. Nu zei mij iemand dat dit normaal zou kunnen zijn omdat als je je achterwiel niet goed uitlijnt het tandwiel vanvoor dan wat mee gaat.Klopt dit of moet ik het vastzetten?
Ik zou het wel willen vast zetten maar ik weet totaal niet hoe, ik heb al bij andere brommers gezien dat je er een kapje af doet en je aan de ambriage kan en aan het tandwiel maar ik wil dat hier doen en ik zie dat als ik het plaatje er wil af doen dat dit plaatje een deel van de boit is
Moet je dus je olie er af doen en heel dat ding open gooien voor dat tandwiel?

Grtz DT50-Machine!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved