Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
3561 Woeter 17-4-02?19:54 Main Forum 2643 33

Topicpost
Gepost door: Woeter Gepost op: 17-4-02?19:54
Ja hoor, mijn brommer staat nu ook op het politie bureau.
Vanmorgen reed ik om iets over 11 naar school toe, 300 meter voor school komt er ineen een politie auto naast me rijden en ik moet
stoppen.
Ja hoe hard loopt ie?! uuhm 75 ofzo
Je reed net 80 op de teller! ow ik dacht 70
We nemen je brommer mee voor de rollerbank...!
Kom em strax maar ophalen als je klaar bent met school!! ok...
Dus ik naar school, gauw mijn herkansing maken, ik kon me voor geen reet concentreren dus ik ben na 10 min gestopt. Meteen achterop skoeter naar huis gereden om mijn papieren op te halen, stonden die TERINGLIJERS net bij m'n huis aan te bellen. Dus ik ze ff binnen gelaten, papieren laten zien. Ja hij ging ruim over de 2 KW heen..., ben je wel eens eerder aangehouden ivm snelheid? ja vorig jaar rollerbank controle, 1,4 KW OOww zecht die kuthoer, dan blijft je brommer in beslag. We hebben de officier van justitie gebeld en die zei als het eerste keer is, origineel op het bureau laten zien, al eerder gebeurd in beslag nemen :n
FUCK!!!! dus ik helemaal over de rooie en proberen om em toch terug te krijgen maar het waren echte DIE-HARD-KUTWOUTEN, nix om te lullen dus...
Ja over 2 maanden weet je of je em terug krijgt met dikke boete of dat ie in de pers gaat :n
Dus daar staat me TSX dan, 85cc getuned, 80 gianelli en gelukkig nog een 20mm, ik heb al een 26 liggen maar die had ik nog niet erop omdat ik nog geen luchtfilter had...
Deze week ff met mijn pa naar het politie bureau want ik wil echt mijn brommer niet kwijt, het is echt MIJN brommer geworden, en niet zomaar een brommer meer....
:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p

[This message is edited by Woeter TS80x on 17-4-02 20:05]

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved