Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
35586 segeren 17-3-2006 20:25 Technical Forum 450 6

Topicpost
Gepost door: segeren Gepost op: 17-3-2006 20:25
heey
ik heb een yasuni cross gekocht.
ik krijg hem thuis en dacht ik zet hem er ff op. maar alle ophangpunten zijn anders en hij heeft geen flens waar je 2 boutjes doorheen kan doen zodat hij goed vastzit op de cilinder. het enige wat ik nou vastkrijg is de demper. op de site stond wel dat het een uitlaat is voor gilera zulu en de uitlaat gaat ook rechtsom (als je erop zit) en dit is volgens mij alleen bij een zulu of gsm.
ik heb er wel 2 beugeltjes bij gekregen maar ik heb deze al op alle mogelijke plaatsen (denk ik) geprobeerd en op geen één plek passen ze zodat ik hem vast kan maken aan een ophangpunt.
er zat ook iets bij zodat ik mijn kvs-slang iets anders kon laten lopen (ik denk dat dit is zodat de uitlaat nie tegen de slang aankomt ofzo). maar dit ga ik pas doen als ik denk dat de uitlaat gaat passen.

dit is volgens mij zon systeem met veren zoals am6 maar er zaten geen veren bij het pakketje en met boute krijg ik hem ook nergens vast


bij de rode bolletjes hoort hij uit te kome. met zon verlengstuk ertussen komt hij nog nie op de goede plek uit.


ook hier hoort hij bij de rode bolletjes te komen maar ook hier past het niet met zon verlengstuk ertussen


deze 2 verlengstukken of hoe da ook heet kreeg ik erbij: (bovenste 3cm ofzo en onderste 6cm ofzo)



ik kan hem naar de winkel opsturen en dan krijg ik mijn geld maar ik wil eerst nog even proberen of het echt nie past.

ik kreeg er btw geen beschrijving oid bij en die had scootparts ook nie.

weet iemand hoe dat ik dit op kan lossen of gaat dit echt niet passen?

Ik ga er ook niet aan slijpen/lassen

Dit bericht is gewijzigd door segeren op 17-3-2006 om 20:27 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved