Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
3558 Nikoz 17-4-02?16:16 Main Forum 1635 22

Topicpost
Gepost door: Nikoz Gepost op: 17-4-02?16:16
Gvd,
Nahja ik rij vrolijk met 70 over zo'n afgelegen weg hier in de buurt aant eind wordt ik aangehouden door een fietser ik d8 oh wil weg vragen ik stoppe KUT WOUTEN !hij mag ik je papieren ff zien ik pakken hij gaf ze niet meer terug ok rij maar ff mee naar rollerbank. ARGH!!! ( ik heb een begrenzer was nog afgesteld op 70cc malossi (nu GE2 race) en had nog nooit met die ge2 getest en kerel hield heletijd in de gate dus kon em niet begrenzer :a) Nou ik kom daar aan hun ding erop gelijk alle wouten erom heen wow deze gaat hard die kerel die erop zat die liet em eerst helemaal opkomen in zijn 5 ook toen gaf ie geloof ik 1.9 aan toen ging ie er op zitten met 2 voeten op de grond toen gaf hij geloof ik wat minder aan weeti k niet zeker en ook werdt voorwiel niet vastgeklemt alleen iemand hield em tegen nou fjew net geen 2 kw werdt net niet inbeslag genomen. Hij zei dat boete ongeveer 150-200 euro werd :( KUT ZOOI dit kan ik dus niet betalen moet ook al verzekering dokken :( maargoed ik ga ff proberen een bezwaarschrift in te dienen misschien krijg ik er nog wat af van de boete. moet ik hem dan nu indienen of w8en totdat ik die rekening binnen heb? nahja ik baal gigantisch kut zooi :p :p
[URL[t]]http://members1.chello.nl/~yocarini.c/nsr.jpg[/t]gele papier geval[/URL]

[This message is edited by n1k0z on 17-4-02 16:34]

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved