Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
35503 | Hier_ben_ik | 14-3-2006 16:35 | Main Forum | 6442 | 104 |
Topicpost | |
Gepost door: Hier_ben_ik | Gepost op: 14-3-2006 16:35 |
Zoals aangekondigd hebben we vanaf nu een MeldMod systeem. Hiermee kunnen users ons dingen melden die niet volgens de regels of het BF-beleid zijn, of om een andere reden "verkeerd" zijn. Iedere ingelogde user ziet nu op verschillende plaatsen op het forum een uitroepteken staan: Als je daarop klikt kun je een melding maken: De dingen die je hier kunt kiezen lijken mij voor de hand liggend: je kunt een mail sturen naar de admins als je een op/aanmerking hebt over een mod, je kunt het topic onder de aandacht brengen van een mod, of je kunt alleen de desbetreffende reply onder de aandacht brengen van een mod. Nadat je een melding geplaatst hebt krijg je een bedankje: Voor jullie zit het werk er hier op, wij krijgen een melding op ons scherm dat er iemand een melding gemaakt heeft: Waarna we de melding bekijken en afwerken. Je krijgt hier geen bevestiging ofzo meer van. Verdere uitleg hoe het achter de schermen werkt is denk ik niet nodig voor jullie. Nog 1 ding.. je kunt ontzettend zitten kloten met dit systeem, maar bedenk dat we dat niet zomaar laten gebeuren (lees: er staan fikse straffen op!) Dit bericht is gewijzigd door Hier_ben_ik op 14-3-2006 om 16:38 uur. Dit bericht is gewijzigd door Hier_ben_ik op 21-4-2006 om 11:56 uur. |