Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
35441 | zundappchef | 11-3-2006 16:02 | Uiterlijk Forum | 3488 | 29 |
Topicpost | |
Gepost door: zundappchef | Gepost op: 11-3-2006 16:02 |
Project zundapp cs50 529 Aangezien dit mijn eerste zundapp is die ik ooit gekocht heb en er aan gehecht ben geraakt Ga ik deze ook maar is een keer opknappen Ooit begon het zo: daarna is het een keer verander naar dit resultaat omdat ik de wiegbuizen zo mooi vond aangezien die cilinder vast gelopen is kwam er daarna een 3 bak hand geforceerde koeling onder met een athena 50cc 6 poort met daarachter een 17 mm verstelbare sproeier toen dit niet snel genoeg ging heb ik er een zuurstof shot opgebouwd zodat er zuurstof in de cilinder me gespoten wordt aangezien dit leiden tot kapotte krukas lagers omdat ze zo minder smering kregen heb ik daarna maar een toeter van gemaakt dit was het resultaat aangezien hij helemaal afgebeert is en niet meer mooi of origineel ga ik er een ks50 van maken die als cs50 op papier staat(anders gaat dikke dennis weer mouwen) wat ik van plan ben der aan te doen is : een 50 cc athena er onder top racing krukas er in 17 mm keihin er achter een stuurkuip er op misschien nog een schijfrem er op uhm helemaal overspuiten kappen worden blauw of grijs het frame laat ik coaten in zwart er komen conti bandjes op chrome voorspat bord van een 530 hoog stuur van een 540 andere tellerbak update onderdelen kortom dit word een snelle en nette brommer ga jullie beginnen te updaten als ik er aan begin wat waarschijnlijk na het puch mv project word update onderdelen heb mijn nieuwe blok een mooi 6 kant blok gevonden 4 bak dikke cilinder bijgekocht 70cc athena supertherm 21 mic er achter 12 vlot ontsteking homoet uitlaat er bij 6 p heb dat er onder gehangen vanavond even foto`s maken en effe de koppeling maken en de ketting vervangen door een langere foto update nieuwe foto`s van het blok en totaal beeld tot nu toe met chrome uitlaat er onder update net heb ik mijn nieuwe tellers geinstaleert en ben er achter gekomen dat er 1 kapot is dus ik ging nieuwe halen kreeg er 2 waarvan 1tje half goed was daar ga ik nu een home made teller van maken het ziet er al zeer netjes uit daarna ben ik verder gegaan met de kuip ophang beugels en die zitten er nu op morgen nog een stukje lassen en dan kan de kuip er ook op verder heb ik die kuip nog even gefixt zaten namelijk een paar scheurtjes in dus die heb ik moeten solderen en plamuren heb het nut aleen nog niet ingezien om deze voorvork om te wisselen voor de schijfrem update heb gisteren de toeren teller aangesloten en verlichting er bij en meteen ook de km teller er in gezet die eindelijk af is nog niet kunnen testen want heb geen worm wieltje meer aangezien ik geen held ben met elec bobine spoel heb ik uhm weg gebracht om af te laten stellen en ze doen nu ook meteen de timming van de schakelwals bij stellen als er nog ideeën zijn hoor is ze graag Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 11-3-2006 om 16:03 uur. Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 11-3-2006 om 16:17 uur. Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 11-3-2006 om 20:08 uur. Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 15-3-2006 om 21:35 uur. Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 4-4-2006 om 18:11 uur. Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 5-4-2006 om 16:33 uur. Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 8-4-2006 om 23:05 uur. Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 13-4-2006 om 18:27 uur. Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 24-4-2006 om 21:18 uur. |