Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
35401 Benoni 9-3-2006 16:35 Technical Forum 907 14

Topicpost
Gepost door: Benoni Gepost op: 9-3-2006 16:35
Ik heb 70cc, 15mm, 90 sproeier (lijkt me goeie maat). Hij wil niet lekker starten, alleen zonder luchtfilter en met gas vol open, hij start iets beter met choke dan zonder. Als ie start, gaat ie heel onregelmatig lopen, maar dan springt ie opeens naar 10000 toeren en blijft ie daar lopen, als ik gas geef dan reageert de tsx en stijgt et toerental, maar zonder gas geven blijft ie op 10.000 toeren. Ik kan em lager laten lopen als ik de luchttoevoer afdek met mij vingers. Als ik de bougie eruit haal nadat me tsx is uitgevallen, dan is ie witgrijs en helemaal droog.

Ik heb er mee gereden, maar bij lage toeren heeft mijn tsx geen kracht. De uitlaat was gloeiend heet toen ik klaar was met 2 minuten rijden.

Ik heb met een deobus op valse lucht gecontroleerd, maar hij lijkt er niet echt op te reageren, als ik direct met de deobus in de luchttoevoer van de carb spuit dan gaan de toeren helemaal niet omhoog, ( ik heb 2 bussen geprobeerd en ze branden allebei als ik er een lucifer voor hou ),

wat voor spuitbus moet ik pakken dat ik echt goed kan controleren? is mijn sproeier groot genoeg? ( ik heb ook al 130 geprobeerd, maar hetzelfde resultaat, idem met een powerfilter in plaats van een ori filter )

Er komt klein beetje olie uit mijn uitlaat als mijn brommer loopt en tussen de cillinder en uitlaat komt beetje benzine als ie loopt.

Iemand die oorzaak weet :P ???

P.S. Ja er zit benzine in mijn tank ( voor de slimmeriken onder ons ) en mijn ontsteking staat gewoon origineel

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved