Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
35359 | Hier_ben_ik | 7-3-2006 16:06 | Main Forum | 25558 | 344 |
Topicpost | |
Gepost door: Hier_ben_ik | Gepost op: 7-3-2006 16:06 |
Hoi users, Zoals jullie ws nog niet weten, houden we zondag a.s. een modmeeting, dus dit topic is even ter uwer informatie zegmaar. Een samenvatting van de dingen die we besproken hebben komt hier zondag te staan. Maar dat is nog niet echt de reden dat ik dit topic open, dat is namelijk dat ik ook graag wat terugkoppeling krijg van normale users, jullie dus. Hebben jullie nog zaken die je graag anders zou zien, opmerkingen, ideeën voor nieuwe afdelingen, e.d., laat het ons dan even weten. Het beste kun je je dingen even mailen naar: info AT brommer-forum PUNT nl, wat alleen door Nick en mij uitgelezen wordt. Zo hebben we alles mooi bij elkaar zegmaar. Als we iets niet snappen of meer uitleg willen hebben ofzo nemen we wel even contact met je op. Dus ook als je een (onderbouwd!) commentaar hebt op een mod ofzo, en dan niet in de vorm van "hij heeft mijn topic gesloten", maar iets wat stelselmatig voorkomt, jullie snappen wat ik bedoel, kun je dat mailen zonder dat die mod meteen weet van wie het afkomt. Verder zijn we wellicht nog wat op zoek naar mensen die iets mee willen helpen hier op het forum, o.a. nieuwsposters en wellicht wat mods. Mocht je je geroepen voelen of mocht je een goed idee hebben voor kandidaat, mail maar. Ik sluit dit topic nu, om ervoor te zorgen dat er geen discussies komen over dingen die iemand zegt, als je iets te zeggen hebt, mail. edit: Wellicht zet ik hier later deze week nog een paar punten neer waar jullie het over kunnen hebben hier, maar ik wacht eerst wat opmerkingen af. edit: Er hebben al aardig wat mensen gereageerd, dank jullie daarvoor, ik hoop dat er nog wat dingen bijkomen, dus als je nog niets gemaild hebt en wel wat te vertellen hebt, doe het! Dit bericht is gewijzigd door Hier_ben_ik op 8-3-2006 om 0:29 uur. Edit: update Modmeeting is nu ten einde. Morgen/van de week komen de resultaten en bekendmakingen van een aantal veranderingen/feiten hier in dit topic te staan. Dit zal geschieden door een der admins. Voor ons was vandaag een leerzame en productieve dag, hoop dat jullie daar in de nabije toekomst ook profijt van zullen hebben. Zodra er is geupdate wordt het topic geopend ter discussie. Denk erom de gehele inhoud van zowel de startpost als alle andere posts door te lezen voor je met een vraag/opmerking komt, zodat er niet dubbel uitgelegd moet worden en ergernissen van zowel users als mods kunnen worden voorkomen. Zoals hierboven gezegd, komen details morgen/van de week, maar mag ik jullie alvast allen vriendelijk doch dringend verzoeken zo veel mogelijk ontopic te blijven, aangezien aan de hand van reacties van users dit zeer storend is voor de algehele sfeer op brommerforum. Bvd en kijk binnekort naar dit topic voor updates. -ReZ Dit bericht is gewijzigd door KaWaReZ [Rezek] op 12-3-2006 om 23:33 uur. Dit bericht is gewijzigd door Hier_ben_ik op 17-3-2006 om 13:20 uur. |