Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
35295 | dthedjuh | 3-3-2006 14:33 | Technical Forum | 1981 | 40 |
Topicpost | |
Gepost door: dthedjuh | Gepost op: 3-3-2006 14:33 |
Hallo, Mijn suzuki tsx deed het ineens veel slechter en paar dagen later niet meer. ik reed altijd met: 86 sproeier, 50snel powerfilter op 16mm cabr (mikuni natuurlijk). En nu heb ik de 80 70 en 50 sproeier al geprobeerd, hij loopt op geneen. het gekke is dat ie op de 50 sproeie rjuist beste gaat. hij stotterd en knalt wel aan maar heeft geen kracht om zelf door te gaan. Nu heb ik de cilinder eraf gehaald, alles ziet er nog goed uit(zuigerveren/zuiger/cilinder) alleen wassie nogal vettig. Als ik flink kickte kwam er nogal wat benzine omhoog nu heb ik dat schoon gemaakt. en nu ziet alles er weer goed uit en komt er ook geen benzine meer omhoog. hij lekt niet langs de kop of cabr. De benzine wat omhoog kwam zag er niet uit als smeer. maar de boegi sloeg wel altijd compleet pik zwart. hoe kan ik nu testen als mijn rechterkrukaskering gaar is (links is al vervangen) of als die gewoon 1 keer mega verzopen was door vasthangende vlotter ofzo. (of ligt het mischien nog ergens anders aan.). bedankt |