Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
35277 Pol de MT5 Crosser 2-3-2006 16:05 Technical Forum 2525 39

Topicpost
Gepost door: Pol de MT5 Crosser Gepost op: 2-3-2006 16:05
Zo ik zit weer eens met een probleem. Voor alle snelle roepers lees eerst het HELE VERHAAL voordat je gelijk een oplossing denkt te hebben.
Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Ik heb hier een MT-5 staan voor iemand waaraan ik de elektra aan moest aanleggen en nog wat kleine dingentjes onderanderen even afstellen. Alles was zo gebeurt behalve het afstellen.

Hij heeft setup
70cc imitatie
70cc bochtje wat voorn merk weet ik nie
20mm mikuni en een powerfilter.

Ik heb al vaker mt-5`s met deze setup afgesteld en ik weet dat er meestal een schroefsproeier van ongeveer 100 in gaat of een 6kantige rond de 60.

Nu hij reed zeer slecht en op de choke alleen goed en hij werdt heel warm. Er zat een 130 schroefsproeier in dus dat vond ik vreemd want alles wees op een grotere sproeier. terwijl 130 al aardig groot is.

Ik heb toch eerst kleiner geprobeerd maar dat ging slechter dus toen nog groter. en groter en groter nu zit er een !!!!! 210 6kantig in die eerst in mijn MT-8 125cc 28mm zit!!! en dan rijd hij nog alleen maar op choke redelijk. Je kan niet vol gas geven en als je half gas trekt hij onderin in zijn 1 en 2 goed door maar dan 3 amper en 4 ook niet.... Vol gas is buuuuhhh. zonder choke trekt hij helemaal niet door en is het alleen maar buuhhh kom je amper vooruit in zijn 3 valt hij gewoon uit. In zijn vrij kan je wel gewoon met het gas spelen.

Je zou zeggen valse lucht ik heb overal al gekeken zelf het blok opengemaakt om te kijken of de krukas kering aan de kant van de koppeling nog goed is maar ik kan nergens valse lucht vinden.

Wat kan dit nou zijn? Ik ben er nu al 3 dagen mee bezig en ik ben niet de domste maar ik snap er nu echt niks meer van.

Edit Sorry moet eigenlijk TF

Dit bericht is gewijzigd door Pol de MT5 Crosser op 2-3-2006 om 16:07 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved