Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
3527 | Rens | 13-4-02?19:15 | Main Forum | 1939 | 22 |
Topicpost | |
Gepost door: Rens | Gepost op: 13-4-02?19:15 |
Ik ben er dus achter dat yamaha eenstuk moeilijker opvoert en sleuteld als honda maar toch is het gelukt Een vriend van me heeft dus een fs1 en daar zat op: -13mm mikuni -standaard pijp -roterende inlaat -60cc imi -top 65 Nou dat moest dus wat beter dus er moest een snellere inlaat schijf in de ontsteking moest vervroegt. Ik heb dus alle schroeven IN het blok uit moeten boren omdat het vastgetolde kruiskoppen waren van zacht metaal. en de grondplaat was niet verdraaibaar, dus die heb ik uit moeten frezen. Wat ben ik blij dat ik zelf een honda heb :P Maar okay de setup is nu: -16mm mikuni -standaard pijp met ingekorte binnenbuis -snelle inlaat schijf -60cc imi -vervroegde ontsteking En de top is 87km per uur naast de auto als ik er zelf op reed ging ie harder want ik weeg 10kg minder maar die gast heeft geen rijbewijs dus die kon niet in de auto. Ik vind het toch wel een nette prestatie zonder expansie pijp en het trekt hard op ook Dit is dus de brommer, de tank wordt binnenkort metallic zwart en vlammen erop ge-airbrusht. |