Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
35085 | gerarddg | 18-2-2006 13:23 | Technical Forum | 353 | 5 |
Topicpost | |
Gepost door: gerarddg | Gepost op: 18-2-2006 13:23 |
Ik vind dit wel een topic waard voordat iedereen weer zegt van dat ik dit in het kleine vragen topic moet zetten. Maare het is namelijk zo dat ik dus afgelopen week mijn nsr blok gerviseerd heb. En dat dus mijn rechterkeering van de krukas niet helemaal paste. Het kwam erop neer dat die ring of iets dergelijks wat tussen je tandwiel en de krukas komt, aan de koppelingskant, niet paste over mijn keering heen. Dus ik toch die keering erin gezet en zonder die ring kon het ook wel. Het sloot mooi aan enz. dus ik hier gevraagd of het zonder die ring kan, en dat kon dus. Dus ik vanmiddag mijn motorblok onder mijn brommer gezet. Was bijna klaar en ik laat benzine door mijn carburateur heen lopen en dat ding begint als een gek te lekken. Dus ik snel de benzine kraan uitgedaan en alles droog gemaakt. Op een gegeven moment deed de carb het weer goed en toen zag ik opeens een vloeistof langs mijn pakking van de cilinder komen. De onderste pakking van de cilinder bedoel ik. Dus ik kijken wat het is en het rook naar mijn idee niet naar benzine dus ik dacht dat het dus olie was uit mijn blok. Dus dat de keering niet goed afsloot dus. Dus ik de cilinder alles eraf getrokken en ik zag tot mijn verbazing een vlinke plas benzine in de krukas kamer liggen ![]() En nu is mijn vraag dus, hoe komt dat in vredesnaam daar? |