Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
34921 | zundappchef | 9-2-2006 18:44 | Uiterlijk Forum | 2158 | 16 |
Topicpost | |
Gepost door: zundappchef | Gepost op: 9-2-2006 18:44 |
ik heb bij mvboerke een puch mv achter op de hoizolder gevonden en wil deze zo goedkoop mogelijk gaan opknappen update 21 aug we zijn begonne met da ding af te spuiten metde hoge druk spuit der is nu weer meer roest tevoorschijn gekome uiteindelijk in de brommerlift met de puch en hebben we de voorvork eve bekenen mvboerke was vast begonne met het voor wiel eruit hale en tada 4 moertjes afgebroken maar voorwiel der uit en de voorvork gedeeltelijk uit elkaar toen kwamen we er achter dat er geen dempolie meer in zat ik was ondertussen verdergegaan aan het blokjebeetje inspecteren gelukkig is der nik aan kapot en gaat soepel rond zover geen spelling der moet helaas wel een nieuw cilinder op de ouden hadden ze er ooit geprobeert af te slijpen update 23 aug vandaag hebben we de hele Puch uit elkaar gehaalt op de voorvork en achterbrug na der is het een en ander afgebroken maar dat zijn maar boutjes moeren wat roest al niet kan doen morge gaan we aan de achter brug en voorvork werken update 24 aug we hebben we flink opgeschoten met het project. we hebben een hele hoop gestraalt smiddags mvboerke dan, ik was werke (ja geld op de plank). we hebbe de voorvork losgekrege we hebben nu ook de kleur combo uitgekozen de thank word zwart met zilver met zilvere vlammen op het zwarte gedeelte. verder wordt het stuur verlaagt en komt er een laag stuur op update upadate 29 sep het frame is naar de stralerij gebracht en word gespoten en gestraalt verder heb ik het blok even een beurt gegeven en ben ik op zoek naar een cilinder de bouten en moeren zijn uitgezocht en meteen nieuw gehaalt rvs update update goed dus er moeten ook vordering zijn en alles is nu terug van de straler en ziet er beter uit dan ik had verwacht fototjes op verzoek van mulder deze foto weg update der is weer schot in de zaak gelukkig woensdag 8-2-2006 we hebben vandaag het frame is aan gekeken en vonden dat het wel weer in elkaar gezet mocht worden dus we hebben paar maanden tussen uit gelegen en hebben paar blunders op onze naam staan we gingen de voorvork er in zetten blijkt het dat ik lager houder/voering was vergeten dus ik die er op toen alles vastgedraait bleek ik boven aan hetzelfde vergeten te zijn ding weer open dicht toen had ik de voorvrok er verkeertom in zitten ding weer open en dicht we hebben de onderpoten er ook meteen in gezet daarna heb ik de achterburg er in gezet zonder problemen aangezien dat ding er de hele tijd gaat liggen schanieren heb ik der veering er ook maar op gemaakt en toen bleek het dat ik het pakken dragertje was vergeten ik da ding er weer op was toen behoorlijk zat om de hele tijd te gaan zitten beunen heb toen nog even in kwartier tijd het hele blok er onder gehangen carb en alles aleen moethet er weer onder uit maar dat is zo los ook hebben we besloten om het geheel opnieuw te spuiten in de zomer dus er zal als we klaar zijn niet zoon mooi resultaat uit komen helaas foto`s volgen van deze update update ik heb een cilinder gevonden 60 cctje met alles er bij carb17 mm zuiger uitlaat piston pen naaldlager voor 85 euro alles nieuw foto`s komen rond 8/11 uur foto`s update update ik heb weer wat aan de puch gedaan hoewel dit project me strot uitkomt heb even de cilinder der op gezet en een zundapp uitlaat passent gemaakt verder heeft hij erg erg erg veel compressie de 60 cc doet zijn werk dus goed hier 2 foto`s van de ontwikkeling sorrie voor de slechte kwaliteit foto`s Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 9-2-2006 om 18:47 uur. Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 9-2-2006 om 18:50 uur. Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 9-2-2006 om 20:10 uur. Dit bericht is gewijzigd door zundappchef op 10-3-2006 om 23:05 uur. |