Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
34734 | -XyS- | 31-1-2006 17:09 | Main Forum | 1131 | 8 |
Topicpost | |
Gepost door: -XyS- | Gepost op: 31-1-2006 17:09 |
Ik heb een probleempje met mijn brommer. (Gilera Rcr) Mn brommer trekt niet door in zn 6, nou dacht ik ik koop een kleiner voortandwiel. (zelfs 5 trekt ie niet heel goed door..) lijkt logies Alleen was mijn uitlaat hiervoor wat meer ontgrenst, nu minder (ietsie grotere doorgang dan standaard) Ik heb nadat de prop erin is gekomen niks aan mijn afstelling gedaan ofzo. ik weet ook niet of hij een andere sproeier heeft dan normaal is ofzo. Nou heb ik deze symptomen: Te kleine sproeier: -blijft in toeren hangen (als hij koud is ,, dus als ik met dit weer zonder choke begin te rijden) Te grote sproeier: -Stinkt en rookt (stinkt naar benzine,, behoorlijk erg, en rookt gigantisch als ik in me neutraal volgas geef) -start wel gewoon altijd goed (niet echt symptoom?) -stottert in hogere toeren?? (met choke aan) -weinig vermogen. (trekt niet door in zijn 6, met choke aan helemaaal weinig vermogen) Dit bericht is gewijzigd door -XyS- op 31-1-2006 om 17:14 uur. Dit bericht is gewijzigd door -XyS- op 6-2-2006 om 19:20 uur. |