Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
3469 Steve_ZHC 9-4-02?10:34 Main Forum 911 11

Topicpost
Gepost door: Steve_ZHC Gepost op: 9-4-02?10:34
Ik heb dus een 70cc met hogedruk 50cc pet, 16mm Mikuni, poederfilter (houdt gegarandeerd alle boomstronken en hunebedstenen buiten de deur) en blablabla...
Nou zoog die dus valse lucht op het spruitstuk, keihin heeft het 'gat' laag en Mikuni heeft het 'gat' in het midden.
Hier kwam ik achter nadat ik dus mijn
*cilinderkop,
*cilinder,
*membraan aansluitpunt (weet ik veel),
*membraan,
*spruitstuk en mijn
*carburateur had afgevlakt.
Ik zag dat dus omdat ik ff mijn 16mm carb tegen mijn spruitstuk hield en door het spruitstuk naar de carb keek, VETTE spleet, ik zag zo mijn vlotterbak!!:p
Dus ff m'n originele carb er weer op, mooi, geen valse lucht.
Een mikuni spruitstuk gehaald, met nieuwe membraanpakkingen, overal heb ik een beetje vloeibare pakking tussen gesmeerd, 16mm er weer op, en verrek, WEER VALSE LUCHT GODVERDOMME!!!!
Niet dat je dat hoort, maar hij loopt gewoon niet stationair, ik heb dat ding wel 100 keer schoongemaakt en doorgeblazen, beetje smetvrees stijl, dus m'n stationairsproeier moet ook goed zijn.
Ik begrijp dat niet hoor, ik zit áltijd te kloten met dat rotding, als ik weer iets heb gefixt, dan gaat het andere er weer aan, zo gaat dat altijd (gaskabel kaput).

En nog iets: ik heb mijn kabelboom er ff af gehad om na te kijken op knikken en breuken (m'n bougie knapt elke 200 km, nog zoiets dus), en nu heb ik alle draden weer aangesloten, met de juiste kleuren (zelfde kleuren op elkaar aansluiten, etc.) en alles doet het zoals het hoort, BEHALVE DUS ME LICHT, ik ben er écht helemaal zat van, ik ga hem ook niet verkopen, dat kapitaal wat er nu inzit krijg ik er nooit uit...
Please help een zeer wanhopige Groningse Honda eigenaar :a :a :a :a :a :a

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved