Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
34345 | Blukaap2 | 14-1-2006 0:04 | Meeting Forum | 45478 | 1153 |
Topicpost | |
Gepost door: Blukaap2 | Gepost op: 14-1-2006 0:04 |
Datum staat vast, locatie ook Het word groepskampeerterrein De Abbert tussen Dronten en Kampen in, de datum is 5 augustus t/m 13 augustus. En daar dan veld 2 Adres: Stobbenweg 71 8251 PX Dronten Routebeschrijving: Vanaf Dronten de N307 bij Roggebotsluis rechtsaf Elburg de N306, daarna de eerste weg rechts de Stobbenweg. Vanaf Elburg de N309 na de brug rechtsaf Kampen de N306, daarna eerste weg links de Abbertweg, bij het kruispunt rechts Kosten zullen rond de 5-6 euro per nacht liggen (dat is even vrij ruim genomen, maar ervaring van voorgaande jaren leert dat dat beter is). De definitieve kosten zal ik hier later bij zetten, maar voor 40-45 euro zit je dan toch 9 dagen op een mooi groot veld (korter mag ook natuurlijk). Betalingstopic komt er als ik de kosten zeker weet ook, met alle gegevens, het is WEL de bedoeling dat er van tevoren word betaald en NIET op de bigmeeting zelf. Betalings deadline komt ws ergens op begin juni te liggen, hoe ruimer van tevoren je alles binnen hebt, hoe beter. Natuurlijk zijn er uitzonderingen mogelijk als het ECHT niet anders kan, maar ik heb weinig zin om de halve BM achter mensen aan te rennen om geld op te halen, dat lijkt me logisch . Er zit op een paar km afstand een snackbar, Dronten en Kampen zijn beiden zo'n 10km rijden. Dus gewoon een beetje slim voedsel inslaan en dat is ook nog wel te overleven. Bovendien zit je met een paar km in overijssel en daar is het altijd wel leuk rondrijden . Mocht ik nog meer dingen hebben die dr bij kunnen, dan zal ik het laten weten. Dit bericht is gewijzigd door Blukaap2 op 30-1-2006 om 14:09 uur. Dit bericht is gewijzigd door Blukaap2 op 15-6-2006 om 19:28 uur. |