Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
3428 | NSR RULEZZ | 4-4-02?21:02 | Main Forum | 452 | 7 |
Topicpost | |
Gepost door: NSR RULEZZ | Gepost op: 4-4-02?21:02 |
hehe ik zit nu weer ff lekker op mijn stoel te chillen en hopen dat er geen politie aan de deur komt het zat namenlijk zo: er belde een gast dat hij wel belang had bij mijn mt nou ik zo ja alles goed hij loopt mooi en is nix mis mee maar nou had ik vandaag dus er ff wat problemen mee want mijn voortandwiel liep de heletijd van mijn as af grmbbgrrr er mist zoon veertje die dat tegenhoud dus maareeh ik had dat ff lekker gefixt zonet en ff kijken of hij het weer deed zonder helm en zonder licht aan(waarom weet ik nog steeds niet want mijn licht doet het wel maarja) kwam ik dus net op een kruising politie in een autotje tegen :p ik d8 shiiiiiiiittt mijn eerste reatie was stoppen maar daarna d8 ik neeee -geen helm -geen licht aan -veelstehard hmzz alles bijelkaar opgetelt kom je alweer mooi op een bedragje nou ja ik snel een steegje ik via daar kom je ineens in een andere wijk(mijn wijk) dus ik snel brommer uit en ren ongeveer 20meter naar huis stond mijn overbuurjongen al in mijn tuin hij zo: snel ze komen er alweer aan hup brommer in schuur gegooit(figuurlijk) schuur op slot en lekker in da huis zitten huh ik zie ze nu net een rondje door mijn wijk maken maarja ik denk niet dat ze langs de huizen komen nou da was dus mijn verhaal niet echt boeient maar als jeje verveeld moet je het lezen |