Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
34204 | Vuile Beunkoe | 6-1-2006 19:45 | Main Forum | 3995 | 32 |
Topicpost | |
Gepost door: Vuile Beunkoe | Gepost op: 6-1-2006 19:45 |
omdat het mij toch wel handig lijkt, een topic met je ervaringen met een bepaalde brommerdealer. miss kunnen we er een tabelletje van maken. okok. FF per provinvie, miss iets voor KB/FAQ ik zoek dus nog 11 mensen, INBOX me als je een provincie wil beheren. bijv: post 1 hellracer_89 Gelderland post 2 zx7r Zuid-Holland. snappie? dus gewoon (niet te veel) posten. alvast bedankt. 1-Gelderland Hellracer_89 2-Groningen Klaas Fokke 3-Zuid-Holland ZX7R 4-Noord-Holland ??? 5-Flevoland ??? 6-Noord-Brabant ??? 7-Zeeland ??? 8-Utrecht ??? 9-Drenthe ??? 10-Overijssel ??? 11-Friesland ??? 12-Limburg ??? 13> buiten NL HEB JE EEN NUTTIGE TOEVOEGING INBOX DE PERSOON VD PROVINCIE Ik begin: GELDERLAND Mari van Rens, Wijchen. Stomme beunhaas, het duurde al lang voordat hij mijn brommer kwam halen, en moest er vaak achterheen bellen hoe het nou stond. extra dingen vervangen, waar hij niet over gebeld heeft wat wel noodzakelijk was. Toen ik zei, "kunnen we et even over de prijs hebben," want die was dus 120 ipv 90, dreigde hij meteen met onderdelen er maar weer af te halen. Geen stijl dus. Ik kreeg mijn brommer onder de roest terug, en er zat lekker ook nog vogelschijt op. Ding had gewoon 6 weken buiten gestaan. Slechte service, klotemini winkel. Beoordeling: Slecht Sanders Tweewielers, Groesbeek Wel duurder, maar toen ik massaal onderdelen inkocht voor opknapbrommer werd er niet moeilijk gedaan over de prijs. Goede service, mooie winkel. Beoordeling: Goed Dit bericht is gewijzigd door Hellracer_89 op 6-1-2006 om 20:19 uur. Dit bericht is gewijzigd door Hellracer_89 op 6-1-2006 om 20:24 uur. |