Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
3387 | -Michiel RS- | 1-4-02?13:02 | Main Forum | 1392 | 31 |
Topicpost | |
Gepost door: -Michiel RS- | Gepost op: 1-4-02?13:02 |
TSMT: TSX blok met MT cilinder Ik heb wat geklooid, en het is zo dat een MT cilinder op een paar kleine dingetjes na gewoon op een tsx blok past :n voordelen: -het comfort en quality van suzuki blok -Cheape en makkelijk te vinden Honda cil's -Makkelijker te tunen membraansysteem -meestal snellere cilinders -goekopere zuigers/makkelijker te vinden in alle soorten en maten. -minimaal 5bak of anders 6 bak. nadelen: -slag tsx blok is korter -kans op lekkage bij voetpakking door modificatie Info: TSx cil: boring 65cc: 47mm slag: 37.8 ! MT/MB cil : boring 65cc: 45mm slag 41,4 mm? symen zegt dat een tsx blok met mt cilinder hierdoor erg veel toeren gaat maken :n Kmoet dus wel effe een afgeflakte cilinderkop eropzetten anders is er te weinig compressie, of de cilinder afveilen aan de bovenkant. Wat er nog meer gedaan moet worde: -cilinderhemd moet ingekort, raakt anders de krukas:( -cilinder tapeindgaten moeten ietsie uitgeboord. -ik moet met wat vloeibaar alu klooien om het membraangat in me blok op te vulle. Iemand nog iets te zegge? misschien gaat dit helemaal niet lukke ? |