Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
33425 | Dries-xpower | 21-11-2005 22:17 | Main Forum | 3132 | 11 |
Topicpost | |
Gepost door: Dries-xpower | Gepost op: 21-11-2005 22:17 |
Ik heb een yamaha fs1 gekocht om op te knappen Ik wou dit al tijdje doen omdat mn vader er ook een gehad had en ik oldtimers wel leuk vind Dus ik heb een fs1 gevonden ( wrak) maar nu heb ik hem compleet uit elkaar . FOTO Nu heb ik zelf nie echt heel veel ervaringen met het opknappen van oldtimers Dus alle hulp is welkom Heeft iemand - werkhandboeken van dit type op zn pc staan ? - handige sites met technische tekeningen, bedradingsshema's enz. - iemand ervaring of zelf-chromeren kan ( gaat om de velgen, enzz.. - nuttige tips voor het verder opknappen van deze brommer - weet iemand hoe voorvork aan frame zit , want ik krijg namelijk voorvork niet los - ergens intressante onderdelen ( ik moet namelijk nog Aspb , Vspb , zadel, handvaten ,volledige hevels , kettingkas,voetsteuntjes ,kickstarterpedaal , versnellingpook, linker plaat van het blok waar versnellingpook inzit, stickers enzz. (nietals sales bedoeld Zou het leuk vinden moeste mensen me leuke tips en informatie kunnen geven is niet als sales voor onderdelen bedoeld! groetne Dit bericht is gewijzigd door Dries-xpower op 21-11-2005 om 22:26 uur. Dit bericht is gewijzigd door Dries-xpower op 21-11-2005 om 22:27 uur. Dit bericht is gewijzigd door Dries-xpower op 21-11-2005 om 22:28 uur. Dit bericht is gewijzigd door Dries-xpower op 21-11-2005 om 22:30 uur. Dit bericht is gewijzigd door Dries-xpower op 21-11-2005 om 22:31 uur. |