Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
33336 Nelly 17-11-2005 13:45 Uiterlijk Forum 27082 205

Topicpost
Gepost door: Nelly Gepost op: 17-11-2005 13:45
Aller eerst zal ik me nog even voorstellen. Ik zit al enige tijd op dit forum en ben vanmaf mijn 14 bezig met het opknappen van brommers (ben nu 20) en heb een aantal verschillende brommers gehad.

Het begon uiterraard met wat puchjes, maar ik wilde langzaam meer en zo kwam ik uit op een 80cc puch (toendertijd wel exclusief). dit was echter nog niet genoeg en ik maakte de overstap naar schakelbrommers. Het begon met een NSR die ik hieronder nog zal toelichten en vervolgens kwam er nog een MT. Na een tijdje wilde ik otch weer een NSR aangezien dit toch wel de machtigste brommer is, dus zo begon dit projectje weer.

Even een voorbeeld van mijn oudere NSR:





Foto's van mijn 75cc metrakit puch, dit ik nog steeds bezit, maar inmiddels met een 65cc polini setup en te koop staat..



Gezien de ongeduldige personen op het forum komt hier dan toch mijn uiteindelijke project. Voor de duidelijkheid het gaat dus niet om bovenstaande foto's die NSR is al verkocht en hier mkomt het daardwerkelijke project:

De plannen zijn:

Uiterlijk
- Ik deel hem niet in binnen een bepaalde klasse, streethfighter, naked of wat dan ook. Het is een geheel eigen project.

- "Alles" wordt wit
- naked style, dus geen onderkappen oid.
- gouden details etc.

Motorisch:
- 70 cc malossi
- 24mm mikuni
- twin air
- 4 kleps adige, carbon membraan
- aangepast carter
wordt nog aangevul..

Hieronder de foto's hoe ik de NSR kreeg






Vervolgens het schuren, kortom klaarmaken om te gaan spuiten..





Vervolgens wat gespoten onderdelen...








Het inelkaar passen van wat onderdeeltjes


halverwege met de spuit mallen loshalen






Nog wat motorische foto's





Zo dit is het eventjes voor nu, ik ben intussen al weer verder en heb de spatborden op mijn NSr aangebracht. De definitieve laag op m'n wielen (wachten op de banden en dan kan hij op pootjes). Mijn stuur is gemonteerd, cilinder gespoten en ik ben bezig met de rest van de onderdelen..

Van het weekend komen er meer foto's en nu mag er gerageerd worden

Dit bericht is gewijzigd door Nelly op 17-11-2005 om 14:09 uur.

Om de critici onder onder ons nog maar wat voer te geven om kritiek te leveren, nog ff wat pics geschoten:



Stuurtje, alle hendels ed worden ook wit uiterraard



Achterspatborden, gespoten met verf voor plastic shit



Tank, zonder ophangpunten, geplamuurd en in de grondverf



Cilinder, gespoten met 1000 graden hittebestendige verf (het blok wordt ook nog zo...

Dit bericht is gewijzigd door Nelly op 17-11-2005 om 14:25 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved