Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
33279 | Shoot_me | 14-11-2005 19:15 | Uiterlijk Forum | 15901 | 193 |
Topicpost | |
Gepost door: Shoot_me | Gepost op: 14-11-2005 19:15 |
Hey, Ben binnenkort jarig en krijg van mijn vader de kans om ALLES professioneel te laten spuiten. Dus velgen , frame , kappen , kroonplaten etc. "Special Paint" mag ook... (betere foto komt morgen)Het gaat dus om deze Mt5. Maaaaar ik weet dus niet precies welke kleuren (combo) ik hem wil laten spuiten... Zat zelf aan zoiets te denken: Frame Glanzend Rood matelic , Velgen glanzend Rood en dan de kappen Diep Glanzend Matelic Zwart met eventueel rood getinte stickers erop ofzo... Nou is de vraag of jullie nog een coole kleuren(combo) weten... Goed Fotoshopbare plaatjes komem morgen.... Hijs nu trouwens mat zwart (niet prof gespoten) Graag uw fantasie de vrije loop geven, alles is welkom Edit: Ik houd jullie natuurlijk op de hoogte hoe alles verloopt en hoe hij er uiteindelijk gaat worden en assie klaar is krijgen jullie pics te zien Update 15-11-2005 Heb de foto's genomen hier zijn ze Lol spatbord lekker scheef Mini-Update 26-Nov-2005 Garache is bijna af --> Vloer is nu aant drogen en zodra die af is kan ik eindelijk mijn mt helemaal uit elkaar halen Super Update 17-December-2005 Ben vandaag dus begonnen met het uit elkaar halen van mijn mttje Met sommige kapjes er nog op Benzine uit de tank laten lopen Na een tijdje: Carb volgas = gasnaald er nog niet helemaal uit? Waarschijnlijk te lange gasnaald toch? Blok eronderuit! Jammer genoeg werd het ineens onwijs snel donker waardoor ik geen foto's meer kon maken . Kan jullie wel vertellen dat er lekker is gesleuteld en dat ik mijn voorvork en mijn achterbrug nog eraf heb gehaald! Owja ik neem waarschijnlijk ook nog een andere kabelboom.. Deze is ECHT rotzooi! Update 23-Jan-2006 Vandaag alles wat gecoat kan worden naar de poedercoater gebracht Tank en achterkap en kroonplaten worden lakzwart gecoat en, het stuur, frame en onderpoten worden ultramarineblauw.... De rest v/d kappen gaan morgen naar de spuiter Superultramegaupdate 21-maart-2006 Alles is allang weer terug, had alleen geen zin alles te gaan updaten maarja nu heb ik ff tijd dus doe ik het nu maar Frame (allemaal gecoat) Achterkap Tank Achterbrug+vering erop Voorvork erop en nieuwe voorspadbord (word nu gespoten) Voorwiel erin En het kon staan Blokje eronder Achterkap erop Uitlaat erop Het geheel Nieuwe zadelovertrek met moeder en nietpistool erop gedaan Erop Nieuwe tandwielen Superminiupdate 31-maart-2006 Tellertje Teruggedraaid (verkoop em toch niet ) Laatste gespoten dingetjes komen binnenkort, die gozer is op wintersport Dit bericht is gewijzigd door Shoot_me op 31-3-2006 om 19:09 uur. Dit bericht is gewijzigd door Shoot_me op 31-3-2006 om 19:11 uur. |