Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
33102 ntsmnt 6-11-2005 12:36 Begin Forum 1326 18

Topicpost
Gepost door: ntsmnt Gepost op: 6-11-2005 12:36
ik zalhet vertellen van in begin was het dus beu om 45 te rijden dus ik had een uilaat gekregen van een vriend een bidalot voor onder mijne sm maar we gingen nog uit gaan dus moest vooruit gaan zo gezegd zo gedaan de uitlaat stond er onder zonder iets aan te passen wij even rijde goed alles wat op ruimen ik rij hij rijd vlot tellergaat maar tot 80 wat de reale snel heid was zou ik niet weten maar doet er neit toe hij trok nog wel vrij goed maar toen kwamen de problemen ik start hem volgende dag ik wil naar men vriend blijven laat hem warm draaien vertrek ik zij drie kilometer wil een berg op rijden dacht ik blijf in normaale toeren niet te hoog niet te laag tegen 70 op teller in eens gedaan wiel blijft steken slippe paar meter je kent het wel ik heu shit shit porbeer te kicken gaat totaal niet je voeld wel compres maar gaat niet aan ik laat hem bollen zet hem in eerst hij start ik rij richting benden hij rijd normaal ik wil terug schakelen ambriance in trek om om laag te schakelen valt men toeren wijzer direct naar nul en als ik te lang in houw valt hij gwn uit dus in kort kicken start hij niet meee aleen in gang lopen kick heeft nog wel compres en als je ambriace in trekt valt hij in eens naar nul toeren orginele schap er terug op gezet doet juist het zelfde hoop dat iemand me verder kan helpen want zonder brommer is echt niet zo tof

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved