Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
33027 BlackIce4 2-11-2005 20:43 Uiterlijk Forum 10859 138

Topicpost
Gepost door: BlackIce4 Gepost op: 2-11-2005 20:43
Ik ga dus mn MTX-SH ruilen tegen die MB van Jurgen.

Deze dus, maar dan in onderdelen.

Maaruh daar wouw ik dus een projectje van gaan maken voor als ik 16 word ofzo. Het idee is om hem een beetje streetfight achtig te maken ofzo. In ieder geval een beetje race style. Zaterdag 12 November gaat de ruil waaschijnlijk plaats vinden maar tot dan mogen jullie mij even verwennen met leuke tips en mischien een lekkere fotoshop ofzo.

Edit: Beetje rotzooi die eral bij zit. Voor het geval dat mensen dit gaan roepen.
MBX wielen
Vierkante achterbrug
Cockpit
nieuw stuur

Update 1 (12-11-2005)

FF laatste sleutel beurt...

En toen wastie zo.

Zal je missen.

En toen lag dit zomaar in de tuin.

Enuh hierbij ook ff de achterbrug.

Update 2 (18-12-2005)
Ondertussen heb ik de brommer al in de menie gezet en kon ik het niet laten om heb ff snel uit te proberen... Was geen goed idee want de zooi liep me na poosje rustig te hebben warm gereden (wat giga lang duurde) en daarna 1 keer ff volgas te gaan, helemaal warm. Cilinder lauw dus dat was wel vaag. Ik naar de bromboer en die kon mij vertellen dat er een tegrote zuiger in had gezeten. Zonde van die hoonbeurt dus (sorry Gilera GSM). Maar ik ben nu toch vanplan om er een CR80 cilinder op te zetten. Ik ben al bezig om het blok te demonteren omdat deze klaar moeten worden gemaakt voor de grote spoeler van de CR80. Hier wat pics ervan:

De niet zo fijne zuiger...

En de nog prima te gebruiken cilinder. Maar toch is het kut datie is warmgelopen...

Hoe het blok er nu bij hangt. Mischien gaak er vandaag nog mee bezig.

En hier licht de brom verspreid door de schuur.

Mn MBX achtervelg waar ik de schijf op wil gaan fixen.

Duris dus in een lange tijd weinig gebeurd maar dat komt omdat ik het de laatste tijd nogal druk heb gehad met werk en school en weinig geld heb(vandaar het werk ).

Update 3 (18-12-2005)

Ik heb ff paar crosmotor kappen gehaald voor het projectje. Het idee voor deze kappen heb ik gehaald uit het kleurwedstrijd topic.
Zo kwamen ze binnen

Zo liep de hond ff thuis rond. Maar stickers vielen eraf. Check um zielig kijken.

En zo waren de kappen na een GIGA worsteling met de stikkers. Kben nu nog aant heigen.

Dit bericht is gewijzigd door BlackIce4 op 18-12-2005 om 17:56 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved