Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
32832 celica 25-10-2005 16:20 Technical Forum 2143 3

Topicpost
Gepost door: celica Gepost op: 25-10-2005 16:20
ik ben vandaag (eindelijk maar toch) bezig gegaan met mn puchje, die al een jaar op revisie stond te wachten. nu heb ik 3 originele cilinders, en een 50 snel. maar op die 3 originele staan aan de bovenkant verschillende nummers, 11,22 en 33..... wat betekend dit?

nu heb ik bij geen van de cilinders goeie compressie, en nummer 33 word uitgehoond, zodat hij weer helemaal mooi rond word, maar kan het zijn dat hij nu zo weinig compressie heeft omdat de zuigerveren (nieu) niet goed zijn ingesleten en/of de cilinder een beetje ovaal is?

en de 3e vraag: wat is het verschil tussen nieuw en oud type puch cilinder. kep ooit ook een cilinder gehad van een puch met open spoelpoorten (dus geen cilinderwand ertussen) en een vierkante inlaat. is dat het oude type? en welke is beter? nieuw of oud?

alvast bedankt

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved