Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
32794 David Mazereeuw 23-10-2005 13:40 Begin Forum 2554 37

Topicpost
Gepost door: David Mazereeuw Gepost op: 23-10-2005 13:40
ik heb gisteren een aprilia af1 gekocht voor ongeveer1000 euro.
dat was in de buurt van zwolle en ben na de aankoop helemaal teruggereden naar amsterdam, bijna geen problemen. hij liep eerst op brommermix, maar die gast zei dat ie ook gewoon op euro en olie kan lopen. nja bijna tank op ik gooi er euro en olie in en rijdt prima, 110km verder ben ik in amsterdam, nog steeds amper problemen, dan ga ik met een vriend naar iemand die die kent in de polder (17km) gaat ook oke, soms stottert hij maar ik dacht dat het zou kunnen komen door de gigantische regenval. we komen daar aan, alles prima
volgende dag wil ik weggaan, wilt ie niet meer starten, de electrische start doet het zoiezo niet, je hoort alleen een heel vaag, beetje hard gekraak ofzo als je daarop drukt. mja dus aanlopen, moest zoiezo al, ging altijd heel makkelijk, maar nu egt niet meer, soms komen der rare plofjes enzo, maar doet et niet, weet iemand wat t kan zijn, die vriend van me dacht dat het de olie kon zijn, dat ie tog niet mengde. ik weet t niet meer...kan iemand misschien helpen? alle mogelijke ideeen zijn meer dan welkom

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved