Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
3273 MBBBBBB 20-3-02?20:31 Main Forum 318 7

Topicpost
Gepost door: MBBBBBB Gepost op: 20-3-02?20:31
Ik weet het, het is niet echt een lekker onderwerp, omdat het veel werk is enzo, maar dat snap ik wel, maar ik wil er toch even over beginnen.

De laatste tijd merken we weer dat er veel bezoekers zijn en dat er veel newbie's bijkomen.
En dan zit je wel eens 's avonds achter de computer om eens lekker je kennis van brommers bij te schaven...... En wat blijkt kan je ondertussen beter ffies naar de bied fietsen om daar een leuk boek over brommers te halen, daar rustig door heen te bladeren en dan weet je meestal nog sneller je antwoord dan hier op het forum!

Ik vind dit echt sooooo jammer, nu ook weer blijkt dat Marktplaats er ''mee stopt'', kunnen we misschien een goed altarnatief ( hoe schrijf je dat? ) bieden om mensen hun spullen te laten aanbieden.
Nou is het probleem natuurlijk dat we ongelovelijk in de knoei zitten met de server ruimte en dus de snelheid!
Ik heb al vaker een optie gedaan om misschien geld ''intezamelen'' om server ruimte te kopen ofzo!
Als je nu eens naar de linkerkant van je scherm kijkt, wat zie je dan? PRECIES, het is leeg.... ik zou er helemaal geen moeite mee hebben als hier een paar kleurige plaatjes staan, en waar ik zo 1 keer per week ffies op moet klikken om hun moraal hoog te houden, als ons geliefde forum maar toegangkelijk blijft voor iedereen met een behoorlijke snelheid!
Hetzelfde geld voor de picuter-upload, volgens mij kan je nooit bij Endoria ongelimiteerd uploaden dus ooit zullen foto's verwijderd worden, en als je nou iets opzoekt in een oud topic en je wil graag de foto's zien, dat is erg jammer! Deze ruimte zou je ook kunnen huren.
En een .nl adres is ook leuk natuurlijk, maar laten we dat nog maar ffies zitten
Neem nou bv. [URL[t]]http://www.matton.nl[/t]Matton.nl[/URL], die zijn vertegenwoordigd in Schalkwijk, Barneveld, Alkmaar, Naarden en Almere.
Ze zijn een goede optie om te adverteren!
En dan is er het probleem, wie moet dit gaan doen? Natuurlijk wil ik en waarschijnlijk vele anderen, maar dan krijg je het probleem van dat niet iedereen alles kan veranderen hierzo op de site enzo, dus uiteindelijk wordt tch alles weer doorgeschoven naar Nick ( Helaas ).... Hier moeten we het dus nog ffies met zijn allen over hebben
Maar zeg nou zelf.... er moet eigenlijk iets gebeuren om het toegangkelijk te houden.

Let wel ff op he! NO OFFENCE tegen de Mod's he!!( En speciaal voor Nick he!! ) Het is prachtig wat jullie doen!! En soms kan er gewoon niet meer omdat het dan gewoon te veel word! Maar met zijn allen moeten we er toch uit komen?

PS: misschien ook een idee, als je goed websites kan maken ( een memberlid ofzo ) en je kan een zaak vinden waar je iets voor kan maken, en dan een link zetten hierzo... Dat is ook mooi natuurlijk!!

Zal wel een lang verhaal zijn, maar goed, je moet maar zien of je het helemaal wil lezen

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved