Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
32573 | Savarage | 14-10-2005 17:51 | Begin Forum | 1550 | 26 |
Topicpost | |
Gepost door: Savarage | Gepost op: 14-10-2005 17:51 |
Hallo allemaal! Dit is mijn 1e post hier op het brommerforum, maar ik kom hier al een tijdje langer. Anyway, ik heb een probleempje met m'n mb5: de lampjes branden door. Mijn maten (die er wél verstand van hebben ) snappen er ook helemaal niks van... Dit is wat we allemaal gecheckt/gedaan hebben: - accu bijgevuld - zekering gecheckt - bedrading nagelopen - nieuwe weerstand (tis een tussenmodel, dus het heet geen spanningsregelaar maar heeft een andere naam... tis iig een weerstand) - andere lampjes ( meer watt, 12 volt) Het heeft allemaal niet geholpen... De kabelboom is professioneel er opnieuw opgezet (voordat ik hem kocht) en zo te zien zit alles goed aangesloten. Nu ben ik langs de brommerboer geweest en die heeft het over een nieuwe accu, maar om 1 of andere rede vertrouw ik hem niet helemaal... En accu's kosten wel een paar euries, dus ik vroeg me af of jullie weten of dit echt nog het enige kan zijn dat er aan de hand is of dat er misschien nog een andere oplossing is? Thnx! Btw: dr zit een 6 Volt accu in en we hebben niets doorgemeten, maar het is wel duidelijk dat er meer volt doorheen gaat aangezien de lampjes doorbranden zodra ik een beetje gas geef... |