Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
32340 | Razor | 3-10-2005 0:39 | Technical Forum | 2383 | 18 |
Topicpost | |
Gepost door: Razor | Gepost op: 3-10-2005 0:39 |
Ik heb een probleempje. Ik heb dus een 19mm dellorto vlakschuif aangesloten op me am6 blok. Hiervoor zat me 12mm std er nog op.Dus ik aangesloten, kijk ik in me carb, gaat me gasschuif maar tot de helft. Me gaskabel is dus te kort. Normaal gesproken kan je die dus zo inkorten bij het handvat. Dat had ik dus ook gedaan maar had even niet goed nagedacht, want ik heb namelijk een splitter er nog tussen zitten. Dus ik korte dus onbewust niet alleen me carbkabel in maar ook me oliekabel. Die staat nu dus bijna op z'n strakst, en bijstellen kan ook niet meer dat is ook al op z'n max. Nu zei iemand, ja dan moet je je splitter open halen en de kabel vervangen van je splitter tot aan je gashendel. Dan staat je oliepomp weer goed. Dat zou kunnen maar dan zit ik nog steeds met het probleem dat me gasschuif maar voor de helft omhoog gaat. Toen zei hij dat je ook in je carb. dat nippeltje van 1,5 mm ofzo kon vervangen door ééntje met schroef. Maar volgensmij bestaan die niet zo klein....??? Ook zei hij dat ik een minitonnetje bij de visboer kon kopen als loodje, en die eromheen klemmen. Zou dat mogelijk zijn en is dat betrouwbaar? Zelf dacht ik om me teflon van me oliekabel wat eraf te strippen. Dan komt me oliekabel weer wat losser te zitten, en dan is alles gelijk in 1x goed? Iemand andere oplossingen of tips of raad me dit af of andere opmerkingen, of antwoorden op bovenstaande vragen in het verhaal? Ook had ik hem al lopend laten krijgen (alleen kwam het schuifje maar tot de helft), maar ik hoorde geen verschil toen ik aan me luchtschroef draaide, hoe kan je dan ooit goed weten of dat goed is afgestelt? Oowh en ik wil niet zelf gaan mengen, ook al heb ik die reacties al vaak genoeg gehoord. ![]() Dit bericht is gewijzigd door leonardo op 3-10-2005 om 0:39 uur. |