Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
32285 | bereheer | 29-9-2005 20:42 | Technical Forum | 2747 | 65 |
Topicpost | |
Gepost door: bereheer | Gepost op: 29-9-2005 20:42 |
Hoi, Ik rijd nu 50 parmakit en 13mm keihin op m'n honda mt icm snelle slangen en een standaard snel uitlaatje, de trekkracht bevalt me dus niet ! Een scooter wil ik graag eruit trekken. De top vink goed, ong 85. De cilinder is nieuw dus de geringe trekkracht is daaraan niet te verwijten, ook is ie goed afgesteld. nu wil ik of een grotere carb op deze parmakit doen of een 70cc eurokit erop planten met 13mm keihin carb. Dit doe ik omdat ik het verbruik in de hand wil houden omdat ik iedere dag een pokken eind moet rijden. Het zaakje moet ook niet al te hard slijten... Ik houd van koppel, is die 70 eurokit dan een goed alternatief? Nu is mijn vraag, wanneer trekt ie het hardst en wanneer loopt ie het hardst met 50cc parmakit en 18mm keihin of 70cc eurokit met 13mm keihin? Ik vind trekken het belangrijkst, 80 is hard zat als ik maar niet iedere keer bij het stoplicht volgas moet geven om enigzins fantsoenlijk van plaats af te komen . Alle meningen en ervaringen zijn welkom, alvast bedankt... Dit bericht is gewijzigd door bereheer op 29-9-2005 om 20:45 uur. |