Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
32263 arthur de gek 28-9-2005 14:21 Technical Forum 1416 16

Topicpost
Gepost door: arthur de gek Gepost op: 28-9-2005 14:21
oke mijn mb heeft zo`n groote dip dat er niet normaal mee te rijden is. niet normaal meer.

setup
50 eurokit tuned(uitl@ ca.180, blowdown 30)
proma
vertanding 12-45
mps 300
18 keihin.
ORGINEEL membraan.
6-bak

zodra deze brommer in de powerband komt is hij ook weer afgelopen.tenminste hij trekt niet verder door. deze is onverklaarbaar kort. dit probleem had ik ook al met een techno uitlaat. alleen toen was de cilinder nog niet getund.

maja onsteking staat ietsjes vroeger als orgineel.

teven begrijp dat een getunde 50 geen kracht onderin meer heeft.
bij het overschakelen moet/(moest eerst ook met techno). de koppeling heeeeeeeel lang laten slippen. als ik dit doe kom ik uiteindelijk in zijn 4 terecht als ik erop lig. en dan gaan we ongveer 60-65.

tevens als ik in zijn vrij volgas(paar seconde dus) heef gaat hij stoteren, dit lijkt op de ontsteking(beetje klappen enzo) die stotert.
Maar de ontsteking komt gewoon van me 80 blok af waarop hij het perfect deed. dus eik valt deze al af.(durf bijna met zekerheid te zeggen)
bougie is goed !!!!
dat jullie daar niet over beginene

waar ik aan begin te denken is membraan(orgi metaal kleppen) maar kan dit zoveel happeren.

teven is het blok beun gereviseerd komt namelijk van johan vandaan(heb het al een jaar ofzo) maar er zit weinig tot geen spelling op de krukas.

alle sugesties zijn welkom

Dit bericht is gewijzigd door arthur de gek op 28-9-2005 om 14:22 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved