Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
3226 RRRRossi 16-3-02?19:53 Main Forum 1828 22

Topicpost
Gepost door: RRRRossi Gepost op: 16-3-02?19:53
Op een mooie donderdagmorgen, uurtje of 7 rij ik naar m'n werk. Met m'n net ingereden 50 snel (d8 ik dus) :( ik trek 'm na de BIM langs de friesestraatweg ( de groningers onder ons weten wel welke ik bedoel, maar boeit ook niet.) vol open, gaat heel lekker, mooi veel toeren. ineens klik en valt ie uit. vastloper duss. maar ik moest naar m'n werk en dat is aan de andere kant van de stad ( De Wijert red.) dus ik kon kiezen of ik terug naar huis zou lopen= 6km of door de stad heenlopen naar m'n werk=4,5 km. ik dus maar door de stad heen, negers die je uitlachen vanuit de bus is niet strak duss. Na een uur ben ik eindelijk op m'n werk!!

Ik de volgende dag na school naar m'n werk toe, met de MT bezig( ik had m'n std cilinder al mee voor als alleen de cilinder kapot zou zijn.) ik haal m'n cilinder er af, ziet er nog best redelijk uit, zuigerveren wel geknapt, maar ik bekijk de zijkant van m'n zuiger eens en godverdomme!!!!!!!!! een zuigerveer is geknapt en heeft zich door m'n zuiger heen geboord.
Ik maar rondbellen naar een collega van me die wel veel met skoeters aan het kloten is. of hij mm'n cilinder uit zou kunnen honen, kan hij gelukkig doen
Let op... nu komt de moraal van dit verhaal, en de vraag ook trouwens. Ik ga dus naar auke van de Cor Hamstra, die lacht me eerst al bestwel uit vanwege die zuiger, geeft me een Fast Arrow overmaat zuiger mee en daarover heb ik een vraag: Die pijl die er op staat, welke kant moet die opwijzen?? Inlaat kant of uitlaat kant???

da mazzel maar weer.

Gerard


Edit:$tranger heeft het ook al een keer gezegd. We weten nu dat je Gerard heet dus dat mag je achterwege laten. Ook mzzls ed.

[This message is edited by Zeta-boy on 16-3-02 20:31]

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved