oke dan, ids en ik zouden gisteren dus ff naar een paar mokkeltjes een dorp verderop. We gingen met de mtx want fietsen was kut met dit weer, dus wij vanaf het cafe zouden we net vertrekken. Rijd daar een jutenauto voor het cafe langs.... wij dus ff gew8 en toen de mtx gepakt. eerst hadde we ff getankt, toen zouden we gaan, maar we wisten niet wat we nou zouden doen: of buitenomrijden waar het pikkedonker was, of over de snelweg waar we meer kans op juten hadden. Nou wij dus maar voor de laatste optie gekozen omdat k er geen lichte op had. Dus wij blazen over de snelweg, en hebben we nog n auto ingehaalt, haha die kerel keek ons aan van: wattuh :n maar later werden wij ingehaalt door n auto, die reed best hard man, hij vet toeteren enzo hahaha, vet cuwl, toen zijn we afgeslagen en het dorp ingereden, wij zouden dus ff naar de afgesproken plaats gaan, wij mooi daar rijden, zien we inneens vet veel mensuh lope wij beetje afremme zwaaien ze inneens, nou ik was dus al weg , maar toen keerde ik om. wij daar ff gepraat enzo, die mokkels vonden me brommer zelfs mooi, en 1tje wou ff rijde, noujah van mij mochted wel, maar later durfde ze nie meer, later zijn we naar het huis gegaan van die mokkels, ze hadden feesie ofzo ik de mtx parkeren, en wat gelult enzo, ik en ids en nog 2 mokkels stonden daar in zon steegje, nou wij prate enzo. later ging ik zo met dat wijf weg, en ids zag mij dus met dat mokkel gaan, en die klootzak pakte dus mooi men mtx :p en probeerde em te starten, lukte eerst nie maar daarna wel, ging die lijer dus ff mooi blazen om 11uur savonds in zon kleine kutsteeg, en ik zei er maar niks van, later kwam ik daar weer en ids was net gestopt, komt er zon wijf naar buiten, vet kwaad enzo er zijn ook nog buren enzo en blablabla, toen zijn we m dus gepeert naar de soos, op de fiets en na de soos, zijn we een paar wijfe trug gaan brengen naar huis, en wij dus op de snelweg fietsen haha die autos , die vet tuteren, later gingen we zo sprrintje trekken, komt er een auto aan wij dus mooi blijfuh fietse en zwaaie enzo, is het een jutenbus :n wij vet normaal doen enzo, na wat gepraat enzo mochten we gaan, zonder boete domme juten, noujah dat was het
de reden dat ik dit getypt heb, is dat de snelweg veel veiliger izz dus en omdat ik me verveel
|