Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
32201 Gideon 25-9-2005 19:09 Main Forum 3761 8

Topicpost
Gepost door: Gideon Gepost op: 25-9-2005 19:09
Hallo,

ik ben van plan om misschien een Yamaha Raptor 50 te laten importeren uit Portugal, om hier vervolgens mee te rijden als brommerquad.

Ik weet alleen niet of de quad hier zo verzekerd kan worden als brommerquad, iemand die hier misschien wat meer van weet?

(dus, 50cc quad ==> importeren uit Portugal ==> verzekeren in NL als brommerquad ==> vrolijk rondrijden?)

Heb rdw, im- exporteur, brommerboer al gemaild, in alledrie de gevallen nog geen reactie, misschien dat ik er hier wat wijzer van word?

Site: http://www.ventquads.com/HowItWorks.php

All the products we offer are brand new, in original crate from the provider and with all needed papers for registration. If you will confront with any problems when registering the vehicle, we can provide a specialized agent from our company in order to register the vehicle for you. This service is not free. Our company percepts a unique 140 EUR fee.

oftewel, registratie/verzekering zou geen probleem moeten zijn, en zowel dan kost dat me 140eu aan die site om em wel gehomologeerd te maken, maar tot in hoeverre zou dit lukken? (papierrompslomp etc?)

Dit bericht is gewijzigd door Gideon op 25-9-2005 om 19:11 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved