Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
32196 Prodigital 25-9-2005 15:44 Technical Forum 655 8

Topicpost
Gepost door: Prodigital Gepost op: 25-9-2005 15:44
Ik krijg die AF1 van mij maar niet verkocht, nu net weer moesten ze hem niet hebben omwille van "gerammel in het blok" waar ik echt niets van hoorde, en omdat hij niet goed liep. Afstelling is idd niet optimaal ja.
Zit dus zo, met een gila 50cc en een gianelli uitlaat op ori 13mm Dellorto phbg carb, zit er nu een sproeier 90. Alleen krijg ik dat stationair maar niet goed. De stationairschroef of luchtschroef (is er maar één), doet dit:
-ofwel meteen starten met choke in één kick, choke kan uit na even warmrijden. Probleem hierbij is dat hij stationair echt loeihard draait.
-ofwel als ik hem dan indraai (of uti, is al even geleden), daalt plots het toerental, en valt hij uit als hij niet warm genoeg is. Bij deze instelling start hij enkel met choke en beetje gas, en moet ik echt heel lang stilstaan en gas geven met beetjes voor hij dan eindelijk stationair wil draaien.

Ik wil gewoon dat hij meteen start met choke, en niet te hoog stationair draait. Dat ding moet echt buiten, en kopers storen zich daar altijd aan.

Dit bericht is gewijzigd door MB-Prodigital op 5-10-2005 om 21:19 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved