Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
32189 | MT70-nolimit | 25-9-2005 13:41 | Technical Forum | 717 | 14 |
Topicpost | |
Gepost door: MT70-nolimit | Gepost op: 25-9-2005 13:41 |
Oke ik zit met men handen in het haar. Het gaat om het volgende: Gegevens: Cilinder HM ori 80 (door VHS naar 49mm geboort en loopt max op 10k) met opmaat kop, proX zuiger Carburateur 18mm Keihin 4 kleps adige membraan Proma 80 bovenlangs pijpje ontgrenst luchtfilter ontsteking op zen vroegst 2 Weken geleden ben ik overgestapt van luhao80 naar proma80 uitlaat. De luhao begrenste nogal. Dus proma eronder, ik start met het op nieuw afstellen van de brommer. ik aan het afstellen maar ik kreeg het midden gebied niet goed na de goede hoofdsproeier te hbben gevonden 1 dag later loopt de zuiger vast, godver, er zit een put in de bovenkant gebrand en hij is loeiheet geweest zuigerveren nog wel heel. Aangezien mijn bougie niet te groot is (B9HS) staat de onsteking te vroeg klopt cilinder gehoont, ander zuigertje gehaald, bende gemonteerd en ik monteer SPROEIER 135: resultaat de brommer loopt nog exact het zelfde als met spoeier 125, 130 enz. Het geklooi zit em nu niet in het midden gebied maar de brommer remt als het ware gewoon wanneer hij in de powerband komt WAT MOET IK DOEN IK WEET HET NIET MEER.... Dit bericht is gewijzigd door MT70-nolimit op 26-9-2005 om 19:21 uur. |