Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
321 | bjorn | 11-5-01?09:00 | Main Forum | 2593 | 41 |
Topicpost | |
Gepost door: bjorn | Gepost op: 11-5-01?09:00 |
He iedereen, ik heb weer een rare actie met de PTT gehad. Wou weten of jullie ook wel eens zoiets meemaakte. Spitfire NSR had een cilinder naar me gestuurd met de post die naar ik dacht niet aan wou komen. Ben na 8 dagen maar ff wezen e-mailen met Spitfire, die had geinformeerd bij zijn postkantoor en ik moest bij mijn eigen postkantoor even informeren of er wat lag voor me. Als de ptt normaal langs je huis komt en je betne er niet alten ze zo'n briefje achter dat je het ophalen kan weet je wel? Die had ik dus niet gehad nog ook, ff me moeder laten bellen met het postkantoor hier. Niks he. Ik vet balen antuurlijk want wilde die cilinder vet graag hebben. Bellen die lijers een half uur later op dat ze toch wat hebben liggen voor me heel schijnheilig, en dat er een briefje bij lag dat het al een keer aangeboden was. NIET DUS!! Eerst geen briefje in mn bus dat het er is en ik het ophalen kan en dan heel schijnheilig gewoon zeggen dat er niks is en later (half uurtje ofzo schijnheilig terugbellen dat er ene briefje in mn bus was achtergelaten en dat er toch wat lag. Hier word je toch moe van, met mijn werk ook al niet beste ervaringen met versturen van pakketjes. Dus wilde wel even weten hoe jullie ervaringen zijn. Maargoed de cilinder is er, als ik klaar ben met mijn standaard 50cc aanpassen ga ik met die cilinder aan het werk. Is een standaard MBX cilinder maar met dubbele uitlaatpoort met een klote timing erin dus die gaan we eens lekker aanpassen! kan niet wchten heb er nu al zin in!!! Groeten bjorn Dit bericht is ge-edit door Blorn op 29-4-2004 17:26 |