Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
320 MBX OWNER 11-5-01?00:09 Main Forum 2617 36

Topicpost
Gepost door: MBX OWNER Gepost op: 11-5-01?00:09
Gisteren ochtend keek ik in m'n schuur (echt een heleboel spullen onderdelen en troep staat erin) en ik zag meteen dat er wat in stond wat er normaal niet stond. Dus ik kijk ff snel en wat zie ik: EEN WATERGEKOELD 80-BLOK!!! Enige dat wel jammer er aan is, is dat tie niet van Honda, maar van Yamaha, en wel een RD/DT-R80 is. Maar goed, ik snapte nie hoe die er kwam en mailde op school m'n broer ff. Wat bleek, had tie bij het grootvuil gevonden!!! Echt wel beter ja toch!!!

Wat trouwens nog belangrijker is, is dat tie helemaal goed is en zelfs een gereviseerde krukas en een nieuwe zuiger heeft. Echt wel masterlijk.

Dit verhaal heeft nog een raar einde, want wat bleek vandaag nou, dat blok was van een kennis bij mij in de straat en die wilde ff het één en ander op ruimen en had geen zin ooit nog wat met dat blok te doen en zette het maar bij het groot vuil. Maar goed, hij vertelde dus dat het blok net gereviseerd was, nieuwe keerringen, lagers, zuiger etc. erin zat.

Overigens heeft m'n broer een hele tijd geleden, toen de meesten van jullie nog in de luiers lagen ook al een 80-blok gevonden, maar dan wel een Honda, een luchtgekoelde we lte verstaan. zo zie je maar weer wat mensen niet allemaal aan mooie spullen weg gooien man. Overigens vind ik die Yamaha spullen nie zo mooi als die van Honda, maar ja het is toch mooi meegenomen.

Nog mensen met een DT-R hier, of een RD?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved