Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
3171 DeAmOnChiLd 10-3-02?22:09 Meeting Forum 2318 31

Topicpost
Gepost door: DeAmOnChiLd Gepost op: 10-3-02?22:09
Let op, dit is een oud topic. Je hoeft niet verder te lezen

ok hier komt mijn pech verhaal

ik was om 7 uur opgestaan om me mb in orde te maken enzo dus om 8 uur stond ik buiten me carb schoon te maken nieuwe bougie erin alles nagecheck ietsjes extra olie in me tank enzo helemaal GEWASSEN ( doen de meeste van et vorm geloof ik niet aan de brommers van vandaag te zien dan ) dus nouja half 11 ik ff doesjen en om 11 ben ik gaan tanken in een dorpie verderop dus nouja ging prima ik had me

ketting goed aangespannen enzo en hij reed als een trein dus getankt en weer op de terugweg en toen ik bijna thuis was ree die vet kut heel traag enzo dus ik draai me wijk in en ik ging zowat op me bek dus ik afgestap had ik door een stukkend bierflesje heengereden dus achterband lek ALLE GODVERGETEN ENERGY VOOR NIET GEWEEST

:
dus ik moest naar amsterdam zonder mb kon ik gelukkig met jordi mee achterop de mito THNX m8 ( op zich leuk ) maar ik wou gewoon showen dat ik de snelste was hehe dus nouja verder toffe dag gehad iedereen is bij mij thuis geweest enzo hebben me mb bewonderd en hij viel wel in de smaak geloof ik


ok en meteen ff nieuwe planning volgende is in almere thuiswedstrijd voor nick.


waarschijnlijk volgende maand al dus PLANNEN NICK dit keer regel jij het ontspannende gedeelte.


ik vodn eht vandaag btw een heel erg geslaagde dag op mijn mb na dan.

en me zusje is GEIL geworden op die mito van jordi dus jordi kom nog maar eens langs

THIS was a day of days wich make life word while


[This message is edited by nick on 6-12-02 22:43]

[This message is edited by Zeta-boy on 8-12-02 12:09]

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved