Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
3166 | speedymark | 10-3-02?14:01 | Main Forum | 872 | 14 |
Topicpost | |
Gepost door: speedymark | Gepost op: 10-3-02?14:01 |
misschien zoals jullie weten zat ik de hele tijd te kutten met me nsr, hij lekte steeds water de cilinder in, had al kop af laten draaien enzo, hielp niet, en ik was t beu. Nu heeft een maat van me net een nieuwe cilinder met kop op de beurs gekocht , een 50cc Fast-Arrow uitgehoond en nicasil wand in geplaatst, en helemaal getuned e afgewerkt, is mee geracet en had met een gelaste uitlaat 14pk, de kop is ook helemaal op maat afgedraaid en heeft zo'n O-ring waar HondaNSR2Bijl het wel es over had. Dit alles kostte 100 Euro :n, alleen zit er geen zuiger bij en die gast die m verkocht zij dat je er ivm die wand echt een polini zuiger in moest gooien met chrome veren, die kost nieuw 50 euro maarja, wil je echt vermogen dan moet je pijnlijden...in je portomonnee . Nu had ik dus een vraagje(s), ik heb een 5-bak, zal ik nu een 6-bak moeten kopen of maakt dat niet zo bar veel uit? En is het de moeite waard om ergens een uitlaat op maat te laten lassen? want ik heb nu al een 70cc homoet die erg goed is. En hoeveel pk zal ik uit die cilinder halen met een 5-bak, 20mm mikuni+powerfilter, en een 70cc homoet? |