Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
31577 Stamper 25-8-2005 3:22 Technical Forum 1790 31

Topicpost
Gepost door: Stamper Gepost op: 25-8-2005 3:22
Ik heb sinds maandag mijn certificaat (in 1 keer gehaald natuurlijk) en ben toen meteen gaan rijden op mijn scooter. Alles ging goed en ik had nergens last van. Toen ik de volgende dag weer ging rijden piepte mijn achterrem als een gek.
Het is een 2de hands Piaggio NRG MC3, maar de achterrem is vernieuwd, dus het kan niet versleten zijn.
Iemand zei dat hij waarschijnlijk vies is, maar hoe kan ik dit reinigen (als dit het is)? Ik heb het met een droge doek geprobeerd (tegen de schijf gehouden en wiel rond gedraaid), maar dat werkte niets. Misschien iets als wasbenzine ofzo?

Ik hoop op een snelle reactie, want ik word gek van dat gepiep.

Verder heb ik nog geen begrenzer en wil de Eurobegrenzer aanschaffen. Maar op die site staat dat die niet werkt op injectiemotors (Ditech) en ik dacht dat mijn dealer zei dat het een ditech was. Hoe kan ik dit controlleren?
Ik heb gehoord dat injectiemotors geen carburateur hebben en een maat van mij had ff gekeken en zei dat ik er wel 1 heb, dus geen injectiemotor?
Ook zijn injectiemotors heel moeilijk op te voeren, mijne rijd 75 en is helemaal standaard, uitlaat ontgrenst. Dus geen injectie, denk (hoop) ik?

Dit bericht is gewijzigd door Stamper op 25-8-2005 om 3:23 uur.

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved