Brommerforum.nl - Print: Topic

Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
31537 lamahoofd 23-8-2005 16:02 Main Forum 2694 51

Topicpost
Gepost door: lamahoofd Gepost op: 23-8-2005 16:02
Ik ben net aangehouden voor te hard rijden.Ik reed 37 km per uur te hard.Ik zal even precies het verhaal vertellen.
Ik rij daar lekker met 2 andere mensen en 1tje reed 60(half onbegrenst)en ik en een maat van mij(met 70cc,19mm,yasuni pijp ect.)rijden over de rijsbergseweg(voor diegene die dat kennen)naar iemand toe.En er stonden toevallig een paar agenten autos te controleren.Die hoorde ons dus aankomen en de motoragent die er bij was stapte dus op zijn motor en kwam achter ons aan.Hij reed eerst naast mijn maat met zijn slome brommer en toen achter mij aan,omdat die snelle al ver weg was.Hij zag mij rijden en kwam toevallig achter mij aan.Ik reed op een slingerweg dus ik niet volle gas rijden en hij ook niet.Ik reed daarna op zon lange weg en hij kwam achter mij aan gereden,ik reed even 80 en toen remde ik wat af en stopte omdat het toch geen nut meer had.Hij stopte en zei dat dat mooi pech was
ik:Ja dat is zeker jammer
hij:Heb je je papieren bij?
ik:nee sorry zitten nog in mijn andere jas
hij:heb je andere legitimatie bij
ik:ja dat wel
Hij schreef zon beetje mijn gegevens op
hij:Jij reed 80 op mijn teller en daar gaat 3 km per uur af.Ik moest 120 rijden om jou redelijk in te halen.
Ikat kan niet want ik reed maar 60.
Hij:nou volgens mij is jou teller dan niet goed
ikat kan best
Hij:nou ik schrijf nog ff alle gegevens van de brommer op en dan krijg jij een zon bonnetje.Het bedrag heb ik nog niet want dat word door de officier van justitie bepaald.
ikke hoeveel word dat ong
hijat weet ik zo niet
ikke dat is goed
hij:Hier heb je al je spullen weer terug en je mag naar huis toe lopen
ikke
hijoei
ik:geen antwoord
Nou moest ik dus een stuk lopen en daarna mocht ik weer als hij sloom was rijden van hem.Ben dus gewoon terug gereden naar die ander zijn huis toe en daar zag ik dus die andere.Nou is mijn vraag,kan ik hier een bezwaarschrift tegen schrijven?Ik zat er zelf aan te denken om naar het politiebureau te gaan en hem daar op de rollerbank te zetten(begrensd tot 60 km per uur)en dat in mijn bewzwaarschrift te zetten.Maar ik dacht er ook aan om erin te zetten dat hij mijn nooit goed kan klokken omdat hij mij moest inhalen.Hebben jullie mischien nog ideeen over het bezwaarschrift en de hoogte van de boete?

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved