Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
31527 | zundappchefke | 23-8-2005 9:50 | Uiterlijk Forum | 6826 | 28 |
Topicpost | |
Gepost door: zundappchefke | Gepost op: 23-8-2005 9:50 |
ik heb nu dus weer een puch mv 50 op de kop geslagen en ga deze net als mijn vorigge zundapp helemaal opnieuw opbouwen de foto`s kom nog maar kan vertelle dat het een elende wordt deze is namelijk 3 keer erger dan mijn zundapp het word nog leuk want mvboerke gata meehelpen(eigenaar puch) hoop jullie up to date te kunne houwe hier alsvast de eerste 21 aug we zijn begonne met da ding af te s[uiten met d ehoge druk resultaat erg goed maar nu is er meer roest tevoorschijn gekome nu moest het "ding"ook naar mijn werkplaats hele prestatie met wielen die niet rond gaan en lek zijn uiteindelijk in de brommerlift met da ding en hebben we de voorvork eve bekenen mvboerke was vast begonne met het voor wiel eruit hale en tadaaa 4 moertjes afgebroken maar voorwiel der uit en de voorvork gedeeltelijk uit elkaar der zat geen een dempolie in en het geen wat er in zat was niet veel goeds ik was ondertussen verdergegaan aan het blok je inspecteren gelukkig is der nik aan kapot en gaat soepel rond zover geen spelling met voelermaatje gevoelt (heelgefrot) der moet wle een nieuwe cilinder op want deze is helemaal naar de kloto waarschijnlijk 23 aug schroeven vandaag hebben we de hele tomas uit elkaar gehaalt opde voorvork en achterbrug na der is het een en anders afgebroken maar dat zijn maar boutjes moeren der was weer heel wat gewelt voor nodig sommiggen bouten zater erg vast alles is nu los morge gaan we aan de achter brug en voorvork werken vanvond gaan we nog wat stralen en even kijken of we de achterbrug los krijgen 23 aug s`avond`s we hebbe de achterbrug los gekregen . en even schoon gemaakt,we hebbe de straal machine al goed opgewarmt. 24 aug we hebben we flink opgeschoten met het project. we hebben een hele hoop gestraalt smiddags mvboerke dan, ik was werke (ja geld op de plank). we hebbe de voorvork losgekrege heb er keer sirieus goed naar gekeken en wist hoe die er uit moest .we hebben nu ook de kleur combo uitgekozen de thank word zwart met zilver met zilvere vlammen op het zwarte gedeelte. verder wordt het stuur verlaagt en komt er een laag stuur op heb ik besloten upadate 29 sep de frame`s zijn naar de stralerij gebracht en worden gespoten en gestraalt verder heb ik het blok even een beurt gegeven en ben ik op zoek naar een cilinder de bouten en moeren zijn uitgezohct wat der nu nog moet gebeuren is al de gromen onderdelen opknappen nieuwe bouten moeren halen en de thank special painten btw ik gebruik nu leestekens.heb gehooort dat het niet meer te volgen was "sorrie" knal foto`s update goed dus er moeten ook vordering zijn en alles is nu terug van de straler en ziet er beter uit dan ik had verwacht foto tjes Dit bericht is gewijzigd door zundappchefke op 25-8-2005 om 17:53 uur. Dit bericht is gewijzigd door zundappchefke op 25-8-2005 om 18:07 uur. Dit bericht is gewijzigd door zundappchefke op 29-9-2005 om 19:11 uur. Dit bericht is gewijzigd door zundappchefke op 6-11-2005 om 16:21 uur. |