Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
31511 | mb-gek | 22-8-2005 18:17 | Technical Forum | 1328 | 20 |
Topicpost | |
Gepost door: mb-gek | Gepost op: 22-8-2005 18:17 |
ik heb nu me complete setup bijelkaar maar nu moet ik het zooitje nog goed lopend krijgen mijn setup is nu 6 bak 70 malossie ot lude tuned 20 mm tkd ( imi) mps300 vevroegde ontsteking ( niks geveilt oid) homoet sp 70 snelle luchtslangen / zonder luchtfilter 4 plaats maar als ik nu met sproeier 110/120 keihin maat erin ga rijden trekt hij de eerste 3 versnelleingen goed door maar bigint in de 4 te stotteren en het lijtk wel of hij vonken overslaat als ik met iemand achterop rijd bgint hij bij zijn 3 al uit te vallen want net as je denk dat hij de powerband in wil gaan doet hij boaawp en komt met schokken weer aan de gang 110 grijs met het uitvallen 120 grijs met het uitvallen 125 zwart met veel stotteren en niet op toeren komen 130 zwart met veel stotteren en niet op toeren komen 140 zwart met veel stotteren en niet op toeren komen zou het kunnen dat me boegi's worden gesloopt omdat hij gewoon ontiegelijk veel toeren draait? is me bobine miss gaar of kan ik beter een 18 keihin erop gooien ik word er een beetje hopeloos van ben namelijk al ff bezig geweest maar zonder resultaat |