Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
31494 | SpeedY_the_Devil | 21-8-2005 22:25 | Technical Forum | 1393 | 26 |
Topicpost | |
Gepost door: SpeedY_the_Devil | Gepost op: 21-8-2005 22:25 |
Hooj mensen. ik heb een puch maar aangezien ik nooit wat anders gereden heb als 80cc honda weet ik er compleet niks vanaf nou is dus me bougi gesmolten heb ik net op tijd ontdenkt.. dit is een champion L8yc oid.. weet iemand wat een verglijkbare versie van NGK is? aangezien ik die altijd heb ook wordt dat ding vertieft heet... bijna 2x zo heet als me ns-1 cil lijkt t wel.. en hij gaat dan ook erg inhouden als ik tijdje vol gas rijdt.. hoe is dit op te lossen en is dit niet schadelijk? en volgens mij rijdt ie ook niet met vol power... er zit een 60 mallossie onder met ori carb (spr 80) ori luchtfilter en biturbo uitlaat trekt wel redelijk maar haalt krapjes 60 (totdat ie weer gaat inhouden) ik wil niet harder want gebruik hem voor werk bij rotterdam.. maar harder trekken is wel zo leuk en hij mag niet inhouden van mij.. hoe kan dat opgelost worden? of is dat ook typisch puch? gaat zo'n cilinder btw ook lang mee? of moe je binnen de kortste keren zuigerveren vervangen omdat ie zo heet wordt? ik heb er namelijk niet zo'n goed gevoel over.. tuurlijk wordt hij warmer als LC... maar dan moet hij toch niet in gaan houden? |