Topicsamenvatting | |||||
TopicID | Topicposter | Topic datum | Forum | Hits | Aantal replies |
31275 | furia robert | 11-8-2005 12:01 | Technical Forum | 2998 | 16 |
Topicpost | |
Gepost door: furia robert | Gepost op: 11-8-2005 12:01 |
Ik heb me gister toch iets raars mee gemaakt.. (ik heb er nog nooit iets over gelezen of gehoord..) Ik reed fijn met m'n Furia naar een vriendin, en hij doet het heel prima... En ineens blokkeert m'n achterwiel of tenminste zo leek het, ik vol remmen en koppeling in, en ff kijken wat er aan de hand is. Het was donker, dus ik dacht.. Ik probeer gewoon verder te rijden we zien wel wat er gebeurt. Ik reed dus verder, en er was niks aan de hand.. Tot ik weer een tijdje volgas in z'n 6 reed (eerste keer dacht ik dat hij ergens bij m'n wiel blokkeerde ofzo), toen hoorde ik lawaai bij m'n cilinder in de buurt, en alles blokkeerde weer. Weer vol remmen en koppeling, dat ging goed.. En op de terugweg reed de brommer gewoon netjes.. Ik was gewoon rustig naar huis gereden en hij klonk heel best.. Hij liep zelfs nog een halve minuut stationair voordat hij uitviel.. Dan kan het toch geen warmloper zijn? Dus wat zou het probleem kunnen zijn? Morgen haal ik m'n cilinder eraf, maar ik begrijp gewoon niet hoe zoiets kan gebeuren.. |