Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
31238 Razor 9-8-2005 17:28 Technical Forum 1189 10

Topicpost
Gepost door: Razor Gepost op: 9-8-2005 17:28
Als ik mijn brommer start loopt alles goed. Geef ik gas in ze vrij, Alles goed. Als ik ga rijden, nog steeds gaat alles goed. Maar zodra mijn blok warm wordt. na kilometertje 5km gaat ie aanlopen iets in het blok, niet cilinder.
Je hoorde een vreemd geluid uit het blok komen, je hoort piepend geluid beetje uit het blok komen. Geen geratel of iets dergelijks. Het was ook niet typisch voor een versnelling, dat geluid hoorde je in elke versnelling. De kracht was vrijwel hetzelfde als ervoor van het blok. Alleen durfde ik niet me zo'n blok op topsnelheid te rijden. Het blok was gereviseerd door Classicpielk van t forum hier (wat hij precies gedaan heeft weet ik niet, waarschijnlijk lagertjes, zuiger, en 2 tandwielen vervangen). Daarna heb ik er zo'n 1000 km mee gereden en toen is het geluid gekomen.

Nou zit er toch al een ander blok onder mijn brommer, en heb ik de cilinder over gezet van het andere blok, en me brommer loopt weer prima. Dus aan de cilinder lag het dus sowieso niet. Nou willen we het blok weer goed maken, dus hebben we het opengehaalt. We hebben het deels ook voor de lol uit elkaar gehaald omdat we eens wilden zien hoe dat in elkaar zat. Nu ligt het blok compleet uit elkaar. Maar we hebben nog niks vreemds gezien. We hebben de schakelwals, tandwielen enzo ook al bekeken.

Weet iemand wat dit zou kunnen zijn, alles ligt nu toch uit elkaar dus we kunnen alles zo bekijken.


Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved