Brommerforum.nl - Print: Topic


Print Topicsamenvatting, Topicpost

Topicsamenvatting
TopicID Topicposter Topic datum Forum Hits Aantal replies
3117 Junkie XR 5-3-02?22:25 Main Forum 1493 22

Topicpost
Gepost door: Junkie XR Gepost op: 5-3-02?22:25
Hehheheh, je houd het niet voor mogelijk, maar ben voor het eerst in lange tijd weer eens aangehouden en bekeurd. Kwam net bij m'n vriendin vandaan en liep aardig te blazen, stoplichtje door rood, je kent het wel.

Bijna thuis, wat denk je, 2 motorsmerissen achter me, begonnen metneen te zeiken over m'n achterlampje (wat bijna zwart is), m'n vermogen, m'n geluid, dat ik te hard ree, dat ik door rood ree, enz. Naja, toen in ieder geval een bekeuring gehad, voor door rood, jammer dan. Iedereen zondag dus gewaarschuwd voor wat je niet moet doen. Maar goed, was wel komisch, was zo'n oude gast met snorretje die dacht dat ie er verstand van had, chagerijnige ouwe lul en zo'n jong gastje die een beetje voor lul d'r bij liep. Zielige mensjes, het is jammer dat dat soort kneusjes gezag moet houden in dit land. Die mietjes hadden beter huispapa kunnen worden. Maar goed, 34 euro'tjes armer, i can live whit that. Hij wou me bijna op de rollerbank zetten, maar dat zou hij volgende keer doen als ie me zag
Ja, laterz, mr. agentje!!

Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved